Wow-тренди фірмового стилю: робимо ваш бізнес впізнаваним

SMM WOOO Agency
20-08-2019
120
Wow-тренди фірмового стилю: робимо ваш бізнес впізнаваним

Фірмовий стиль або айдентика - це ваш візуальний маркетинг. Головною задачею якого є зробити продукт унікальним та відокремити його може на тлі конкурентів. Все, що пов'язане зі стильовим оформленням прописується у брендбуці. Зазвичай він передає цінності компанії, маркетингові стратегії та візуальні складові бренду. Якщо ви тільки починаєте бізнес або хочете зробити редизайн існуючого, то вам буде цікаво дізнатися, які тренди є в сфері брендбуків. Ми підібрали три найактуальніших, які стануть для вас дороговказом.

 
Minimalism
Досить помітно, що велика кількість брендів переходить з індивідуальних на більш гармонійні та класичні лого. Частково це втрата самовираження. Тенденція досить цікава і здається дивною, проте зумовлена так званим «принципом самозаперечення». Коли бренди, які є лідерами думок у певній сфері, фокусуються на контенті та експертності. Прикладом є Pepsi та український сервіс оренди суконь Oh my look!, які змінили свої лого з прописного на статичний.
Hard color

Протилежність попередньому тренду - це мода на кислотні кольори та їх поєднання. Оформлення бренду у стилі "так, щоб око різало" набирає популярності. Ця тенденція також проглядається не тільки в дизайні, а й в моді. Зараз мегапопулярні 80-90 роки, тому в цьому тренді є деяка олдскульна тематика, але виконана в поп-артовій стилістиці. Дизайн в такому стилі ідеально пасує для брендів, які хочуть сміливо заявити про себе.
 
 
Tone of voice.

Маркетологи знають, що в кожної відомої корпорації є певна манера спілкування з клієнтами в соціальних мережах, фірмових магазинах чи через рекламу, якої вони дотримуються у всіх каналах зв'язку. Тому одним із обов'язкових пунктів в брендбуці є tone of voice або голос бренду. У 2019 в цій сфері кардинально нічого не змінюються, і якщо ви прагнете популярними та впізнаваними, то ви повинні мати єдиний стиль спілкування з аудиторією.Наприклад, в брендбуці Skype є опис одною фразою «Ми завжди пояснюємо наші послуги простою мовою. Якщо ваша мама не зрозуміла, про що написано, значить це не тональність Skype».Також, цікавий брендинг в б'юти бару G.bar. Назвами всіх послуг якого є англійські слова, написані російською мовою. Вони зробили це першими, а потім це почали копіювати. Хоч і багато пишуть, що це дратує, але засновниці G.bar відповідають, що в цьому і є сенс.
 
Надалі від брендів очікуються все більш сміливі рішення. Сміливі, але красиві. Дивні, але збалансовані. У рамках правил все вже придумано. Доводиться їх порушувати, щоб виділятися.

Тому, створюйте та дивуйте своїх клієнтів новими рішеннями. Вигадуйте, впроваджуйте та насолоджуйтесь процесом!

 

Популярные статьи в разделе SMM
SMM
SMM
19-09-2018
Где искать и как работать с блогерами в инстаграм? UAATEAM
Сейчас как никогда маркетинг движется в сторону нативной рекламы. Брендам, чтобы донести свою иде...
SMM
SMM
22-02-2018
Чем занимается отдел СММ? Great Pro
Бизнес развивается, клиентская база растет. Пора бы задуматься о рекламе в соц сетях и других спо...
SMM
SMM
19-06-2018
Цікаві факти про Інстаграм та як Інстаграм пов'язаний із Фейсбук Creative SMM
Нам здається, щоВ ІнстаграмВ - це вже така рідна й освоєна соціальна мережа, у якій кожний отриму...