Тренди в дизайні 2020 року за версією WOOO Agency!

Разное WOOO Agency
19-09-2019
378
Тренди в дизайні 2020 року за версією WOOO Agency!

Що буде модно у 2к20?

 

Колір “Cold Shusha” 

Забудьте про пастель і нудні кольори, бо наступного року в тренді буде Cold Shusha #2136FF!

Колір, народжений ще у далекому 1940 році, коли почав правити чотирнадцятий Далай Лама, здобуде свою популярність аж через 80 років — у майбутньому 2020 році.

Універсальний колір, який можна використовувати, де завгодно — у картинках для соціальних мереж, на банерах для Google чи на білбордах — він зверне на себе увагу багатьох людей. А відповідно, цілком претендує на звання найкращого “привертача” уваги клієнта.

 Корови і свійські тварини 

Недарма Корову вважають священною твариною. Вона уособлює достаток. І якщо ви прагнете, щоб ваш бренд був успішним, приносив вам прибуток і завдяки йому ви могли декілька разів на рік працювати віддалено, десь на Мальдівах, пам’ятайте про невіддільну частину вашого візуального стилю — Корову. Застосування? Відрізаємо їй голову та клеїмо на фотки. Поряд із Коровою розташувались інші свійські тварини, такі як: вівця, курка та благородний індик. Не дарма Ентоні Баєр зі Стенфордського Університету назвав Корову головним атрибутом будь-яких рекламних кампаній 2020 року. 

Використання автентичних українських текстів

Радимо не ігнорувати закон «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та щиро дотримуватись його не тільки у повсякденному спілкуванні, але й у соцмережах. Використовуйте автентичну українську лайку, щоб привернути увагу потенційного клієнта. Приклад: “Трясця, ви ще не чули про наші знижки?! Або, “Курва, оце так чоботи!”. Висловлюйте свої емоції, українською це звучить гарно. Як сказав один відомий український поет: “Не надо стесняться”.

Використання піксельних растрових фото

У тренді поколінь Y і Z незмінною залишається справжність, “трушність”. Відносно молодий тренд, який тільки у 2020 році досягне піку. Не обманюйте людей відретушованими до глянцю, несправжніми і нещирими картинками. Трушність - у тренді. Одним із перших цю тенденцію почав використовувати американський бренд підколінок “KneePads”, який зайняв вже 73% ринку США.

Безкоштовні шрифти! Люди втомились за все платити.

Молоді дизайнери не мають грошей, щоб купувати шрифти. Тим паче, це займає багато часу. То що, їм не можна ставати прогресивними і творити переворот у світі дизайну? Використовуйте безкоштовні шрифти! Придивляйтесь, експериментуйте, підставляйте, переміщуйте, але оберіть той шрифт, який найбільше підійде під концепцію вашого бренду.

Корисний лайфхак: якщо ви обрали шрифт латиниці, яким не має можливості писати кирилицею, просто, коли друкуєте слово, в якому є буква “і”, перемикайте на англійську розкладку клавіатури. Оп — проблему вирішено. Слів з буквами “Є”, “Ж”, “Щ”, “Ш”, “Ц” доведеться уникати. 


 

А взагалі, якщо робити щось тупе, то краще не робити нічого.  


 

Популярные статьи в разделе Разное
Разное
Разное
22-06-2017
Сравнение 3 вариантов фулфилмента: дропшиппинг, 3PL и самостоятельная реализация MakeBeCool
Чтобы принять правильное решение, нужно понимать, как работает каждая модель. Это поможет распред...
Разное
Разное
20-06-2017
Что такое digital агентство? Impulse Design
В этой статье мы расскажем что собой представляет digital агентство и почему данный вид компаний ...
Разное
Разное
13-07-2017
Как рассчитать KPI для сотрудников IT-компании? TrendLine
Сейчас модно подсчитывать ключевые показатели эффективности программиста, верстальщика или аккаун...