Сторітеллінг - маркетинговий прийом, який став справжнім трендом останнього часу

Equinox
25-01-2019
1162
SMM
Сторітеллінг - маркетинговий прийом, який став справжнім трендом останнього часу

1. Підкріплення своїх слів цифрами

На перший погляд, сторітеллінг - це на 100% художній твір. Його повинні прикрашати приголомшливі порівняння, велика кількість епітетів і барвистих діалогів. Але, насправді, сучасні тексти не такі прості. Влучне додавання цифр у текст тільки додасть йому ваги і переконливості. На відміну від слів «багато», «мало», «досить», «недостатньо», вони дають читачеві конкретне уявлення про кількість. Наприклад, у кожної людини своє поняття «дорогого» і «дешевого», тому краще вказувати конкретну вартість продукту. Цей принцип працює в сторітеллінгу, заповнюючи брак реальності і доповнюючи цікаву історію.

2. Сюжет, сюжет і ще раз сюжет

Досвідчені письменники запевняють, що їх часто відвідують ідеї під час написання чергового шедевра, але мова йде про книги, а не про статті. За той час, що автор пише сотні сторінок, він може дати волю сюжету, але у копірайтера немає часу заплутувати коротку історію.

Заздалегідь продумайте основні елементи майбутньої історії, запишіть кілька варіантів розвитку сюжетної лінії і створіть образи персонажів. Така основа - правильний базис для створення чудової історії.

3. Історія не повинна стосуватися тільки однієї ситуації або людини

Чим сторітеллінг багатогранніший, тим краще він залучає читачів. Тому він може бути зосереджений навіть на одному дні з життя людини, але одночасно здатний описувати всю історію виникнення компанії: від знайомства команди до останнього корпоративу 25 років потому.

Хоча обмеження в написанні історії як бізнес-інструменту все ж є. Використовуючи сторітеллінг в бізнесі, важливо не перестаратися з драматизмом, епітетами, метафорами та іншими художніми засобами. Адже ви створюєте історію для цільової аудиторії, а не для літературного конкурсу. Історії - один з інструментів позиціонування, а не спосіб стати лауреатом Пулітцерівської премії.

4. Історія не може обійтися без конфлікту

Конфлікт - це елемент історії, який є основою розповіді. Без нього вона втрачає сенс і перестає бути цікавою для цільової аудиторії. Тому перед початком роботи над історією важливо окреслити:

- основну ідею і сюжет;

- головних і другорядних персонажів;

- зміст і мораль.

На основі цих базових елементів Вам потрібно сформувати орієнтовну структуру тексту: виникнення ситуації (вступ і зав'язка), її ускладнення (конфлікт), фінал (кульмінація і розв'язка).

До речі, конфлікт - це не обов'язково боротьба між героями або якісь інші халепи. Під цим терміном швидше розуміють ситуацію, яка стала переломною в житті персонажів.

5. Історія може бути повністю вигаданою

Сказати, що кожен сторітеллінг завжди заснований на правдивих фактах, було б лукавством. Іноді у компанії дійсно немає нічого, на основі чого можна створити барвисту і надихаючу історію. Особливо часто це трапляється, якщо бренд з'явився буквально вчора, а сьогодні потребує масштабного просування.

Написати історію не складно, а от змусити читача зацікавитися нею - це набагато складніше завдання

Поделиться
Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения от лучших веб-студий Украины.
В каталоге 1700+ диджитал-агентств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберайте и экономьте до 30% своего времени и бюджета! Это бесплатно и займет менее 3-х минут.
Создать тендер
Подписка на рассылку
Получайте одно письмо в неделю с самыми важными новостями.
Bug