Шлях клієнта: чому вашому клієнту важливо розуміти, як він може отримати продукт або послугу, та до чого тут соціальні мережі

SMM WOO Company
27-01-2021
71
Шлях клієнта: чому вашому клієнту важливо розуміти, як він може отримати продукт або послугу, та до чого тут соціальні мережі

Рахуйте, аналізуйте, вивчайте

Одна з ключових переваг присутності в соцмережах - цінні аналітичні дані. Сучасні digital-інструменти сильно вплинули на шлях клієнта. Він став довшим, заплутанішим, іншими словами комплекснішим. Проте і вимірювати його стало простіше. Адже ви можете порахувати кожен перехід на сайт, визначити точний час перебування, з'ясувати з якого девайса був виконаний вхід і його місце розташування, побачити, який із товарів потрапляв в корзину, але не оплачувався.

Кожна з цих взаємодій допомагає отримати цінну інформацію про цільову групу споживачів та їх інтереси. А аналіз шляху свого клієнта показує важливі індикатори попиту продукту та очікувані ціни. Зібрані відомості можна звести в цифрову карту подорожі споживача (customer journey map).

Добре, коли маршрут клієнта пролягає і через соцмережі та через сайт. Один з найефективніших ланцюжків виглядає наступним чином «соцмережі - пост - клік на сайт - консультація - замовлення - оплата». Або ж «соцмережі - каталог товарів - консультація в месенджері\діректі - оформлення замовлення - купівля».

 

Все починається в соцмережах

В будь-якому випадку шлях клієнта найчастіше розпочинається з соцмереж. Ми рекомендуємо час від часу проходити цей маршрут самостійно і з командою, щоб розуміти слабкі місця, на яких клієнт може втрачати мотивацію та не доходити до купівлі.

Соцмережі дають можливість залучити конкретну цільову аудиторію. Для цього вивчіть інтереси та потреби клієнта. Довідайтесь про перешкоди, які можуть стати на шляху споживачів. Визначіть вік, стать, місто проживання клієнтів. Ці дії відкривають можливості для персоналізації й сегментації.

Для успішності в будь-якій з соцмереж потрібно постійно генерувати контент, мотивувати користувачів на взаємодію з ним, періодично закривати нові потреби клієнтів та розвивати акаунт.

Створюйте якісний контент, додавайте соціальні докази й позитивні відгуки, використовуйте інформативні описи характеристик вашого продукту. Запитайте у служби підтримки, які питання люди задають найчастіше і створіть рубрику з відповідями на них.

 

Покажіть все, що маєте

Подбайте також про те, щоб клієнт мав змогу ознайомитись з усіма товарами та послугами, які ви надаєте. Це можна зробити спрямувавши його на сайт, або ж організувати каталог товарів в соцмережах. Не ігноруйте цю ланку здійснення покупки, адже людині буде нудно просто листати вашу стрічку в пошуках потрібного. На сайті ж можна додати фільтри, концентрувати опис та технічні характеристики, показати товар з різних ракурсів.

Після цього клієнт може оформити замовлення одразу на сайті, або ж повернутись до соцмережі та розпочати спілкування з вами через повідомлення. Добре, коли комунікація зі споживачами ведеться своєчасно. Саме тому, проходьте шлях споживача самостійно, щоб впевнитись, що ваші менеджери відповідають оперативно, консультують, допомагають, прохають про зворотну реакцію.
 

 

Відповідайте швидко, дбайте про кожного

За умови якісного і продуманого контенту в соцмережах, клієнт вже лояльно налаштований та довіряє вам. Коли потенційний клієнт бачить живий профіль компанії в Facebook або Instagram, то розуміє, що вона працює не перший день і дорожить своєю репутацією. Підвищення рівня довіри до бренду підвищує рівень продаж. Дедалі менше користувачів марнують час на дзвінки й дедалі більше залишають свої запитання, скарги та подяки онлайн. Соціальні мережі дозволяють зробити це публічно, користувач може розраховувати на швидшу відповідь, а також отримати додаткову інформацію від інших покупців.

На етапі купівлі ваше спілкування з клієнтом не повинне закінчуватись. Саме соцмережі допомагають збільшувати кількість постійних клієнтів. Адже працюють із вже лояльною аудиторією, яка одного разу позитивно оцінила сторінку компанії, а, отже — вони готові звернутися до вас повторно.

Ваше зацікавлення в тому, щоб клієнту було максимально просто придбати ваш товар чи послугу - ключовий фактор успішності продажів. Вам потрібно знати, які дії вони здійснюють для того, щоб отримати бажане, з якими труднощами зустрічаються та як реагують на спроби їх вирішення. Ваша лояльність до свого клієнта - запорука зворотної лояльності.

Популярные статьи в разделе SMM
SMM
SMM
08-02-2021
Почему соцсети не работают на вас? Medmarketing
Маркетинг в медицине включает в себя активное использование социальных сетей. Если вы сегодня не ...
SMM
SMM
22-02-2021
Почему недостаточно отслеживать стоимость взаимодействия в Facebook? Bonum
Один из наиболее простых показателей рекламы Facebook, который обычно используется, - это стоимос...
SMM
SMM
11-02-2021
5 советов по инстаграм-дизайну от Crello IT рейтинг UA
Crello — это сервис, который позволяет заменить дизайнера для создания постов и сториз в Инстагра...
Bug