Що таке крауд-маркетинг та чому він потрібен брендам

Разное Equinox
12-02-2019
476
Що таке крауд-маркетинг та чому він потрібен брендам

З кожним роком традиційні засоби реклами втрачають свою актуальність. Користувачі більше вірять відгукам інших користувачів, а не гучним заявам в рекламі. В такій ситуації, одним з найбільш ефективних засобів є крауд-маркетинг. Крауд-маркетинг - це процес взаємодії з цільовою аудиторією на сторонніх інтернет-ресурсах з метою залучення уваги до свого продукту. Він допомагає сформувати позитивний образ компанії, збільшити охоплення аудиторії, а в деяких випадках і покращити показники продажів.

Деякі користувачі плутають крауд-маркетинг зі спамом. Думка, що крауд ​​- це посилання заради посилання, в корені невірно. Основним орієнтиром даного виду просування є кінцевий результат - залучення аудиторії, продаж, впізнаваність бренду.

Основні відмінності крауд-маркетингу від спаму:

1. Допомога у вирішенні завдання людини

Крауд-маркетинг має на увазі спілкування з аудиторією. У порівнянні зі звичайним спамом, першочергово коментар орієнтований на думку людей (експертів або просто любителів), який підкріплено посиланням або декількома посиланнями, серед яких знаходиться згадка вашого сайту.

2. Можливість посилання на сайти конкурентів

У деяких випадках в крауд-маркетингу допустимо посилатися на сайти конкурентів.

3. Розміщення вручну

Не можна відразу розміщувати посилання: слід спочатку влитися в бесіду і зацікавити користувачів. Тому необхідного ефекту можна домогтися тільки при розміщенні вручну.

4. Просування тільки якісного продукту

Якщо ваш продукт або послуга мають низьку якість, крауд-маркетинг тільки зашкодить. Адже після переходу за посиланням користувач переконається, що рекомендований продукт не відповідає тому, що про нього було сказано.

5. Підбір трафікових майданчиків

Залишати коментарі слід не скрізь. Перш ніж приступити до розміщення коментаря, слід перевірити тематику майданчика і загальну активність обговорень (не більше 30 днів від останнього повідомлення).

Майданчики для крауд-маркетингу

1. Форуми

Форуми - скарбниці для крауд-маркетингу. Тут діляться порадами, обговорюють проблеми, заводять друзів. Щоб досягти максимальної ефективності, слід правильно вибрати форум, який буде релевантним вашого продукту або послуги, а також зуміти влитися в розмову.

2. Коментарі

Коментарі найчастіше розміщуються під статтями, публікаціями (ЗМІ, інфосайт). Як і у випадку з форумами, вони повинні відповідати темі і бути максимально природними.

3. Сервіси питання / відповідь

Також прекрасно підходять для реалізації крауд-маркетингу. Найбільш популярними зараз є «Ответы@Mail.ru», Toster та ін. На таких майданчиках найкраще починати коментар з питання. Максимальний ефект від просування забезпечує використання декількох профілів.

4. Сайти відгуків

Сайти відгуків по своїй суті дуже схожі на книгу відгуків і пропозицій, тільки в електронному форматі. Багато людей перед тим, як щось придбати, хочуть спочатку прочитати свіжі відгуки про товар і переходять на подібні сайти. При розташуванні в даному місці крауд-маркетингові відгуки показують високу ефективність. Найпопулярніші сайти з відгуками можна знайти на першій сторінці пошукової видачі. Як правило, вони охоплюють всі теми, але при бажанні можна пошукати і вузької спрямованості.

5. Соціальні мережі

Соцмережі вже давно потіснили форуми та стали основною платформою для спілкування. Правила такі ж, як і для форумів, тільки з урахуванням того факту, що профіль користувача, який залишив коментар в обговоренні з набагато більшою вірогідністю буде проглянутий, тому важливо, щоб він не мав нічого пов’язаного з товаром/послугою або компанією, про яку йде мова.

Незважаючи на всі плюси крауд-маркетингу він не є панацеєю. Правильний крауд-маркетинг вимагає дуже обережного підходу, адже поганий крауд-маркетинг одразу виділяється і не тільки не приносить результатів, а і шкодить репутації бренду. Саме тому важливо індивідуально підходити до написання кожного посту чи коментаря, а не використовувати стандартні шаблони, які не вписуються ні в контекст обговорення, ні в тематику форуму.

Популярные статьи в разделе Разное
Разное
Разное
22-06-2017
Сравнение 3 вариантов фулфилмента: дропшиппинг, 3PL и самостоятельная реализация MakeBeCool
Чтобы принять правильное решение, нужно понимать, как работает каждая модель. Это поможет распред...
Разное
Разное
20-06-2017
Что такое digital агентство? Impulse Design
В этой статье мы расскажем что собой представляет digital агентство и почему данный вид компаний ...
Разное
Разное
13-07-2017
Как рассчитать KPI для сотрудников IT-компании? TrendLine
Сейчас модно подсчитывать ключевые показатели эффективности программиста, верстальщика или аккаун...