Розробка мультилендінгу Шкатулки.Бай

958

Ювелірний холдинг "Залант" (Білорусь) запустили новий напрямок – продаж шкатулок для ювелірних виробів. Ми зробили для них сайт, а після того Артокс (білоруські джентельмени, до того, як зробили Релакс.Бай, займалися просуванням компаній у digital, що, власне, досі є одним з напрямків їхньої діяльності) запустили рекламу.

Задача стояла в тому, щоб ми зробили для них ефективний інструмент для продажу шкатулок. Артокс сказали, що їм найпростіше буде працювати із лендінгом. Але шкатулок було багато (всього 30, хоча для просування Залант обрали 12, на їхню суб'єктивну думку, якій ми повністю довіряємо, кращих шкатулок). Тому ми запропонували зробити мультилендінг – одна верстка, але фотографії та характеристики різні в залежності від шкатулок. 

Дизайнери із Заланта мали класну фотокамеру і зробили для сайту класні фотографії шкатулок – у закритому та розкритому виглядах, а також для 3Д (так, так, 3Д, нижче посилання – зацініть). В свою чергу, ми для кожної шкатулки промалювали схему із характеристиками – вказали габарити, матеріал внутріньої та зовнішньої частини, вагу, із зеркальцем чи без, з ручкою чи без, тип замка, для однієї чи для набору прикрас.

А для Артокса ми додатково зробили ще одну цікаву іграшку – можливість замінювати заголовок (що дозволяє в Google.AdWords вставляти різноматнітні заголовки, а потім в Google.Analytics оцінювати, який був найбільш ефективним):

https://shkatulki.by/amilia?utm_term={CONTENT}, ведь Вы можете купить шкатулку Минск – для випадку, коли ми хочемо залишити заголовок по-замовчуванню, але людина шукає "купить шкатулку Минск" (якщо продублювати запит клієнта, більша вірогідність кліку)

https://shkatulki.by/amilia?utm_term=купить шкатулку Минск. {CONTENT} – коли потрібно поставити запит на початку і зробити його з великої літери

https://shkatulki.by/amilia?utm_term=Твоя любимая будет довольна, когда ты ей подаришь шкатулку "Амилия" – коли потрібно замінити весь заголовок

https://shkatulki.by/amilia?utm_term=Твоя любимая будет довольна, когда ты ей подаришь шкатулку «Амилия» – коли потрібно замінити весь заголовок і зробити назву червоною

https://shkatulki.by/amilia – а ось так виглядає сторінка із заголовком по-замовчуванню
 

Решта дріб'язків теж враховані – SSL-сертифікат, мета-теги (щоб згодом, якщо з'явиться така ідея, аби перетворити мультилендінг на нормальний корпоративний сайт, він вже мав вагу в пошуковиках, а вона з'явиться рівно з першою відкритою торгівельною точкою, яка продає шкатулки – поки що вони продаються під існуючим брендом "Золотая Мечта", що продає ювелірку), телефони, які нормально клікаються і з мобільних, і з комп'ютерів, call-to-action'и розкридані по всій сторінці. Само собою, окрім call-to-action'ів сама структура сторінки була продумана та обдумана. Все по фун-шую.

Після створення сайту ми запустили тестову рекламну кампанію, щоб побачити, як цільова аудиторія взаємодіє з сайтом. Запустили туди деяку кількість користувачів (і отримали деяку кількість заявок). Через ВебВізор повидились відео того, куди вони клацають, як водять мишкою, що та як довго читають (більшість користувачів водять мишкою біля тексту, на який спрямовують погляд, і, відповідно, який читають).

Потім трішки змінили сайт. Це були і великі зміни – переставили блок зі списком інших шкатулок з кінця сайту на третій екран (тому що деяка, досить велика доля відвідувачів, на третьому екрані закривала сайт). Так були і малі. Кілька людей чомусь клікнули на фото шкатулки з першого екрану. Чому – уявлення не мали і не маємо. Але якщо клікають, то нехай – ми почали відкривати форму замовлення.

Так як з моменту розробки макетів до теперішнього результату було багато змін, тут залишимо скріншоти.

Сторінка шкатулки (там де "Амілія" трішки повернена – то 3Д, вона під час створення скріншоту поверталася):

 

Форма замовлення:

Ну і Головна сторінка зі списком всіх шкатулок (зроблена чисто з точки зору SEO – на неї не посилається жодна сторінка сайту):

 

Насолоджуйтесь – https://shkatulki.by.

Розробка мультилендінгу Шкатулки.Бай
Компания:
PetaSoft
Добавлено:
22-05-2017
Перейти на сайт
958

Ювелірний холдинг "Залант" (Білорусь) запустили новий напрямок – продаж шкатулок для ювелірних виробів. Ми зробили для них сайт, а після того Артокс (білоруські джентельмени, до того, як зробили Релакс.Бай, займалися просуванням компаній у digital, що, власне, досі є одним з напрямків їхньої діяльності) запустили рекламу.

Задача стояла в тому, щоб ми зробили для них ефективний інструмент для продажу шкатулок. Артокс сказали, що їм найпростіше буде працювати із лендінгом. Але шкатулок було багато (всього 30, хоча для просування Залант обрали 12, на їхню суб'єктивну думку, якій ми повністю довіряємо, кращих шкатулок). Тому ми запропонували зробити мультилендінг – одна верстка, але фотографії та характеристики різні в залежності від шкатулок. 

Дизайнери із Заланта мали класну фотокамеру і зробили для сайту класні фотографії шкатулок – у закритому та розкритому виглядах, а також для 3Д (так, так, 3Д, нижче посилання – зацініть). В свою чергу, ми для кожної шкатулки промалювали схему із характеристиками – вказали габарити, матеріал внутріньої та зовнішньої частини, вагу, із зеркальцем чи без, з ручкою чи без, тип замка, для однієї чи для набору прикрас.

А для Артокса ми додатково зробили ще одну цікаву іграшку – можливість замінювати заголовок (що дозволяє в Google.AdWords вставляти різноматнітні заголовки, а потім в Google.Analytics оцінювати, який був найбільш ефективним):

https://shkatulki.by/amilia?utm_term={CONTENT}, ведь Вы можете купить шкатулку Минск – для випадку, коли ми хочемо залишити заголовок по-замовчуванню, але людина шукає "купить шкатулку Минск" (якщо продублювати запит клієнта, більша вірогідність кліку)

https://shkatulki.by/amilia?utm_term=купить шкатулку Минск. {CONTENT} – коли потрібно поставити запит на початку і зробити його з великої літери

https://shkatulki.by/amilia?utm_term=Твоя любимая будет довольна, когда ты ей подаришь шкатулку "Амилия" – коли потрібно замінити весь заголовок

https://shkatulki.by/amilia?utm_term=Твоя любимая будет довольна, когда ты ей подаришь шкатулку «Амилия» – коли потрібно замінити весь заголовок і зробити назву червоною

https://shkatulki.by/amilia – а ось так виглядає сторінка із заголовком по-замовчуванню
 

Решта дріб'язків теж враховані – SSL-сертифікат, мета-теги (щоб згодом, якщо з'явиться така ідея, аби перетворити мультилендінг на нормальний корпоративний сайт, він вже мав вагу в пошуковиках, а вона з'явиться рівно з першою відкритою торгівельною точкою, яка продає шкатулки – поки що вони продаються під існуючим брендом "Золотая Мечта", що продає ювелірку), телефони, які нормально клікаються і з мобільних, і з комп'ютерів, call-to-action'и розкридані по всій сторінці. Само собою, окрім call-to-action'ів сама структура сторінки була продумана та обдумана. Все по фун-шую.

Після створення сайту ми запустили тестову рекламну кампанію, щоб побачити, як цільова аудиторія взаємодіє з сайтом. Запустили туди деяку кількість користувачів (і отримали деяку кількість заявок). Через ВебВізор повидились відео того, куди вони клацають, як водять мишкою, що та як довго читають (більшість користувачів водять мишкою біля тексту, на який спрямовують погляд, і, відповідно, який читають).

Потім трішки змінили сайт. Це були і великі зміни – переставили блок зі списком інших шкатулок з кінця сайту на третій екран (тому що деяка, досить велика доля відвідувачів, на третьому екрані закривала сайт). Так були і малі. Кілька людей чомусь клікнули на фото шкатулки з першого екрану. Чому – уявлення не мали і не маємо. Але якщо клікають, то нехай – ми почали відкривати форму замовлення.

Так як з моменту розробки макетів до теперішнього результату було багато змін, тут залишимо скріншоти.

Сторінка шкатулки (там де "Амілія" трішки повернена – то 3Д, вона під час створення скріншоту поверталася):

 

Форма замовлення:

Ну і Головна сторінка зі списком всіх шкатулок (зроблена чисто з точки зору SEO – на неї не посилається жодна сторінка сайту):

 

Насолоджуйтесь – https://shkatulki.by.

Цены на сайты: разработка