Редизайн сайту компанії «SportFloor»

966

Компанія «SportFloor» звернулась до нас із задачею редизайну свого сайту.

Особливість цього замовлення була специфіка діяльності компанії «SportFloor» їх спрямованість на тендери. Клієнт побажав прибрати ціни з сайту, адже ціни на їхню продукцію залежать від коливань курсів валют.

Через застарілий дизайн сайту в компанії виникали проблеми з участю в тендерах, не зважаючи на багаторічний досвід компанії в благоустрої міста.

Головним завданням було створення і впровадження нового креативного дизайну сайту на зміну застарілому і неактуальному. Основною ціллю редизайну було підвищення довіри до бренду. У новому сайті ми зробили більш яскравим та сучасним дизайн, змінили інформаційну архітектуру.


В цьому кейсі ми хочемо показати яким був дизайн сайту «SportFloor» спочатку, до редизайну його в нашій компанії, і яким зробили його ми.

1. Була повністю змінена головна сторінка з неї були прибрані ціни на тип покриття і зроблений акцент на типах площадок, які покриває компанія, та перевагах роботи зі «SportFloor».

Було:

Стало:

2. В дизайні сторінки контактів відбулись значні зміни, деякі об'єкти були перенесені та оновлені, щоб сторінка виглядала сучасною, а інформація швидко сприймалась клієнтом.

Було:

Стало:

3. Цікаво і оригінально були оформлені пункти з відгуками клієнтів, більш інформативним та більш функціональним став футер сайту.

Було:

Стало:

4. Зробили акценти у поданні інформації на сторінках типів покриттів. Змінили call-to-action раніше стояла кнопна «отримати знижку», яка переносила клієнта на сторінку заявки де йому писали, що він отримує знижку при заявці з сайту, що було не зрозумілим для клієнтів які вже зробили замовлення, але перейшли на сайт з ціллю ознайомитись з компанією.

Було:

Стало:

5. Створили окрему сторінку, де в зрозумілій формі подали типи покриттів, які виробляє компанія:

 

Редизайн сайту компанії «SportFloor»
Компания:
PetaSoft
Добавлено:
29-05-2017
Перейти на сайт
Цены на сайты: разработка