Ребрендинг - примха чи необхідність? Досвід Закарпатського курорту.

Ребрендинг - примха чи необхідність? Досвід Закарпатського курорту.

“Наскільки важливо оновлюватися, бути в тренді та тримати “руку на пульсі”? - Це просто життєво необхідно, завжди! Ребрендинг — якраз така можливість” — СЕО Родіон Гончаров. Ребрендинг — це виклик сьогодення, можливість привернути увагу вашої ЦА, визначити новий вектор розвитку компанії. Але є ризик не виправдати очікувань, оскільки компанію знають, вона є відомою в своєму сегменті, і тому основна задача ребрендингу - не втратити впізнаваність, і в той же час набути абсолютно нове дихання візуального стилю.

Створення бренду з нуля — це не так складно, як ребрендинг. А коли працюєш з багаторічним брендом, у якого є характер, свій стиль, енергія, харизма, який давно сформував свою аудиторію, то робота ускладнюється. 

Але ми переконуємося, роблячи ребрендинг бізнесу, що навіть незначна зміна в логотипі може змінити ставлення клієнтів до Вашого товару чи послуги та зміцнити образ бренду в їх пам'яті. Тому, компанія Rubarb digital з гордістю презентує новий розроблений проект для українського курорту в Закарпатті - Voevodyno.

Кожен елемент фірмового стилю, розроблений дизайнерами Rubarb, продуманий до дрібниць, гармонійно поєднується з палітрою кольорів і філософією Voevodyno. Родзинкою курорту є річка, яка бринить, наче музика, заспокоюючи та розслабляючи відвідувачів. Надихаюсь цим приємним звуком води, ми придумали слоган “симфонія релаксу”, який став центральною ідеєю в розробці брендингу. 

Фірмовий патерн — це важлива складова айдентики, яка може використовуватися в рекламних комунікаціях і виділяти бренд серед конкурентів. Розробляючи корпоративний стиль, бажано враховувати все, що оточує компанію, її глибоку ідею, УТП (унікальну торгову пропозицію), неймінг - абсолютно все. 

Наш патерн символізує види дозвілля на курорті Воєводино, а саме:

  • гірськолижний відпочинок: показуємо лижника;
  • листочки, які символізують ліс та природу Карпат, якою неможливо не захоплюватися.
  • рибки характеризують рибалку в Закарпатті;
  • коні - прогулянку верхи.

      

Ці елементи розташовані на п'яти лініях, які асоціюються з нотним станом, тим самим відповідають слогану «Симфонія релаксу».

 

Всі найвідоміші логотипи та патерни приховують в собі глибокі смисли. При створенні сильного, працюючого бренду необхідно орієнтуватися на дизайн-мислення, портрет споживача, тренди дизайну, командну роботу та головне - натхнення. 

Пориньте в природу Карпатського краю та відчуйте "симфонію релаксу" разом з професійною командою RUBARB.

 

Написано та ілюстровано RUBARB

Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения по цене и срокам от лучших веб-студий Украины.
Это бесплатно и займет 2 минуты. В каталоге 1500+ диджитал-агенств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберите и сэкономьте до 30% времени и бюджета!
Создать тендер
Популярные статьи в разделе Разное
Разное
Разное
23-06-2021
Google разрабатывает поиск утерянных Android-смартфонов по аналогии с Find My IT рейтинг UA
Google занялась разработкой собственной функции, которая станет аналогом Apple Find My для Androi...
Разное
Разное
18-06-2021
Мультиполезность Apple Watch: основные параметры и преимущества IT рейтинг UA
За последние пару лет в условиях мировой пандемии функциональность и полезность гаджетов возросла...
Разное
Разное
16-06-2021
Виды и особенности выбора хостинга для запуска сайта на WordPress IT рейтинг UA
При запуске нового интернет-проекта в первую очередь следует определиться с выбором хостера. От т...
Bug