Планування мобільного додатку: 8 речей, які потрібно зробити перед стартом розробки

Mobile Lvivity
28-09-2020
139
Планування мобільного додатку: 8 речей, які потрібно зробити перед стартом розробки

Попереднє планування є важливим етапом для успішної розробки мобільного додатку. Погане планування і відсутність стратегічного бачення, є одними з основних причин невдач при виході продукту на ринок.

Якщо у вас є хороша ідея, це чудово, тому що з цього все починається. Але щоб втілити ідею в реальність і зробити це добре, потрібно витратити час на попередню підготовку. Планування мобільного додатка збільшує ваші шанси випустити затребуваний продукт, який буде повністю відповідати проектним специфікаціям, не виходячи при цьому за рамки обумовленого терміну і бюджету.

Ми в Lvivity підготували для вас список з 8 кроків, які необхідно зробити, щоб сформувати дійсно хорошу стратегію розробки мобільного додатку, і втілити її в життя.

  1. Визначте мету свого продукту

Багато рішень, наприклад, щодо того такі функції будуть доступні в додатку, і які технології будуть використовуватися при розробці, приймаються виходячи з того, які цілі перед вами стоять. Але, на початку потрібно абстрагуватися від технологій, і отримати для себе відповіді на наступні питання:

  • Навіщо ви робите цей додаток?
  • Яку проблему користувачів він буде вирішувати?
  • Чому люди захочуть користуватися саме вашим додатком?
  • Як ви збираєтеся отримати перших користувачів і залучати нових?

Чітко поставлені цілі дозволяють отримати чітке уявлення про те, що ж саме вам належить робити. Якщо ж цілей у вас декілька, розставте пріоритети, щоб знати, з чого почати першим.

  1. Хто ваша цільова аудиторія?

Розуміння для кого ви все це робите, має життєво важливе значення. На цьому етапі можуть вноситься зміни в початкову концепцію, засновані на потребах ваших майбутніх клієнтів. За допомогою проведення досліджень і інтерв'ю можна зрозуміти, чи потребує базова концепція в уточненні і чого люди дійсно від вас очікують.

Спробуйте отримати відповіді на наступні питання щодо своїх майбутніх користувачів:

  • їх вік, стать і місце розташування;
  • які платформи вони вважають за краще використовувати (iOS або Android);
  • які їхні потреби допоможе вирішити ваш продукт;
  • чи можна розділити основну аудиторію на кілька типів;
  • які функції будуть для них найбільш важливими.

Для отримання інформації можна використовувати аналіз форумів, проведення опитувань, створення фокус-груп та обмежене тестування із залученням реальних користувачів.

  1. Вивчіть схожі додатки

У наш час складно придумати щось унікальне і часто на ринку можна знайти програми, які тією чи іншою мірою схожі на ідею, яку ви збираєтеся реалізувати. Важливо навчиться використовувати це в своїх інтересах, використовуючи потенційні прогалини на ринку в якості можливостей для розвитку.

Знайдіть додатки-конкуренти і добре їх вивчіть, щоб зрозуміти:

  • Наскільки вони успішні і чому люди їх використовують;
  • Продовжують вони розвиватися чи стоять на місці;
  • У чому їх конкурентні переваги;
  • Яким чином їх творці заробляють гроші;
  • Чого їм не вистачає і чи можна зробити щось краще.

Таким чином, можна вивести на ринок продукт, який реалізує звичні функції дещо в інший спосіб і пропонує користувачам велику цінність. Даний етап планування програми може допомогти визначити цінні конкурентні переваги.

  1. Подумайте про технології, які вам знадобляться

 Виходячи з основних функціональних можливостей і вимог до додатка, можна підбирати технології, які будуть використовуватися при його розробці. Так само як вибір платформи (iOS/Android), фреймворків, списку API і т. д. Те що досить складно зробити за допомогою одного інструмента, може бути простим завданням при використанні альтернативного рішення.

 

Складіть список вимог технічного характеру, наприклад:

  • чи буде додаток збирати і зберігати які-небудь дані користувачів;
  • чи планується використання апаратних можливостей пристрою;
  • чи потрібні можливості проведення платежів;
  • чи планується внутрішня інтеграція з іншими сервісами;
  • і так далі.

Планована функціональність програми можуть безпосередньо впливати на прийняття рішень про вибір технологій розробки. 

  1. Визначте мінімальний набір функцій

Не так вже й багато людей можуть похвалитися тим, що у них є необмежені ресурси часу і грошей. Так що не намагайтеся зробити все і відразу. Замість цього, випустіть додаток з найбільш необхідним функціоналом, а потім додавайте нові можливості через регулярні оновлення.

Це дозволить вам швидше вийти на ринок, отримати зворотній зв'язок з боку аудиторії, а потім запропонувати їм ті нові функції, які будуть дійсно необхідні. 

  1. Як ви будете залучати користувачів (і заробляти)

Подумайте, що ви плануєте робити для того, щоб кількість користувачів зростала? Які маркетингові стратегії/кроки для цього необхідні? Можливо ви захочете зробити відеоролик, промосайт, або просто створити сторінки в соціальних мережах. Також, потрібно визначиться з тим, хто буде працювати з усіма цими інструментами, публікувати інформацію і стежити за статистикою.

Чи плануєте ви монетизувати ваш додаток? Його можна зробити платним або безкоштовним, але з внутрішніми покупками. Можна заробляти на показі рекламних оголошень всередині, і придумати інші цікаві речі для отримання прибутку.

  1. Розробка власними силами чи аутсорс

Робота над додатком може вимагати залучення фахівців різного профілю, і не факт, що всі вони є у вашій команді. Наприклад, дизайн, підготовка контенту (текст, відео, зображення). Якщо наймати фахівця в штат невиправдано з фінансової точки зору, частину робіт можна віддати на аутсорс.

Розділивши напрямки між аутсорсингом і інхаус-фахівцями, можна вирішити потрібні завдання з меншими витратами часу і грошей. 

  1. Підготуйте фінальний документ

Після того як ви пройдете всі перераховані кроки, прийшов час систематизувати інформацію у вигляді остаточних висновків. Цілком можливо, що отриманий в результаті документ буде відрізнятися від початкової концепції, але в цьому немає нічого поганого. Навпаки, тепер ви чітко будете розуміти що вам потрібно і як діяти далі. 

Ми говоримо саме про документ, оскільки тримати все в голові чи у вигляді хаотичних чорновиків - контрпродуктивно. Інформацію потрібно систематизувати, сформулювавши неоднозначні або суперечливі моменти у вигляді чітких тез.

Попереднє планування мобільного додатку спрощує комунікацію між усіма зацікавленими сторонами і дозволяє зробити роботу більш ефективною, адже так ви зможете чітко дотримуватися свого плану.

Популярные статьи в разделе Mobile
Mobile
Mobile
14-03-2017
КАК ЭТО ДЕЛАЕТСЯ? СПОСОБЫ ПРОДВИЖЕНИЯ ПРИЛОЖЕНИЙ В GOOGLE PLAY Artjoker
У каждого из нас в телефоне имеется некое количество мобильных приложений, установленных при его ...
Mobile
Mobile
27-09-2016
AMP и мобильные страницы. В чем разница? [digital note #27] MakeBeCool
Доля пользователей, которая заходит в интернет с мобильных устройств растет бешеными темпами. Сай...
Mobile
Mobile
30-06-2016
Искривление Мобильных Версий Web-сайта WATA
Cовременная проблема большинства интернет страниц заключается в том, что разработчики не уделяют ...