Косметичний редизайн сайту «sTIME»

1076

Компанія «Залант» вирішила активно просувати один зі своїх брендів «sTIME» в digital, та звернулась до нас із задачею по вдосконаленню  сайту.

Компанія «Артокс» провела юзабіліті-тестування та надала нам список задач, які ми доповнили і виконали, серед них:

  1. Змінили головну сторінку, а саме карту сайту, вивели найбільш популярні та нові товари
  2. Допрацювали дизайн сайту - зробили його більш сучасним за рахунок зміни шрифтів, заміни іконок та стилів деяких блоків
  3. Додали функціонал блогу, щоб контент-менеджери із Артоксу змогли просувати сайт за допомогою контенту
  4. Додали на головну сторінку з новинками, популярними та акційними товарами
  5. Змінили нав’язливий блок “Зателефонуємо” на форму “Замовити дзвінок”.
  6. Зробили помітну анімацію додавання в корзину, та відображення кількості доданих в неї товарів на всіх сторінках сайту. 
  7. Спростили форму замовлення та додали різні форми оплати при покупці товару, за рахунок чого зменшили кількість покинутих корзин. 
  8. Реалізували функціонал покупки в 1 клік, щоб збільшити конверсію серед людей, які купують один товар. А, виходячи зі специфіки бізнесу, це більшість нашої аудиторії.                                
  9. Додали сторінку контакти з телефонами, email’ами, картою, 3D вітриною магазину, щоб збільшити лояльність покупців.
  10. Розробили плагін, який надає можливість проставляти мета-теги для сторінок фільтрів.Таким чином ми отримали 1 530 сторінок, які відповідають низькочастотним запитам. До прикладу, для запиту “купить часы кварцевые мужские минск”, у нас в sitemap.xml є автоматично згенерована сторінка із заголовком “Список швейцарских часов по характеристикам. Производитель – DOXA, пол – Женские, механизм – Кварцевый. | Купить часы в Минске – магазин sTime”. Як наслідок, ми, протягом тижня, отримали збільшення ТІЦу у два рази - з 40 до 80.

 

Косметичний редизайн сайту «sTIME»
Компания:
PetaSoft
Добавлено:
23-05-2017
Перейти на сайт
1076

Компанія «Залант» вирішила активно просувати один зі своїх брендів «sTIME» в digital, та звернулась до нас із задачею по вдосконаленню  сайту.

Компанія «Артокс» провела юзабіліті-тестування та надала нам список задач, які ми доповнили і виконали, серед них:

  1. Змінили головну сторінку, а саме карту сайту, вивели найбільш популярні та нові товари
  2. Допрацювали дизайн сайту - зробили його більш сучасним за рахунок зміни шрифтів, заміни іконок та стилів деяких блоків
  3. Додали функціонал блогу, щоб контент-менеджери із Артоксу змогли просувати сайт за допомогою контенту
  4. Додали на головну сторінку з новинками, популярними та акційними товарами
  5. Змінили нав’язливий блок “Зателефонуємо” на форму “Замовити дзвінок”.
  6. Зробили помітну анімацію додавання в корзину, та відображення кількості доданих в неї товарів на всіх сторінках сайту. 
  7. Спростили форму замовлення та додали різні форми оплати при покупці товару, за рахунок чого зменшили кількість покинутих корзин. 
  8. Реалізували функціонал покупки в 1 клік, щоб збільшити конверсію серед людей, які купують один товар. А, виходячи зі специфіки бізнесу, це більшість нашої аудиторії.                                
  9. Додали сторінку контакти з телефонами, email’ами, картою, 3D вітриною магазину, щоб збільшити лояльність покупців.
  10. Розробили плагін, який надає можливість проставляти мета-теги для сторінок фільтрів.Таким чином ми отримали 1 530 сторінок, які відповідають низькочастотним запитам. До прикладу, для запиту “купить часы кварцевые мужские минск”, у нас в sitemap.xml є автоматично згенерована сторінка із заголовком “Список швейцарских часов по характеристикам. Производитель – DOXA, пол – Женские, механизм – Кварцевый. | Купить часы в Минске – магазин sTime”. Як наслідок, ми, протягом тижня, отримали збільшення ТІЦу у два рази - з 40 до 80.