Ключові особливості платформи електронної комерції ZELENA

74

Компанія:

ZELENA – трендсеттер і лідер на ринку України в галузі преміальних подарунків і ексклюзивних, стильних букетів. ZELENA працює з провідними брендами престижних подарунків та елементів декору, тому одна з найважливіших речей для них – це бути завжди на висоті. Тому за роки співробітництва з Mavericks вони пройшли кілька етапів редизайну у зв’язку з новими віяннями, щоб завжди залишатися в тренді.

 

Завдання:

Це один із найскладніших проектів для нашої команди. Завданням було створення ефективного сайту для стимулювання продажів і підвищення коефіцієнта конверсії, залишаючись при цьому мінімалістичним, стильним і простим у використанні. Загальна кількість сторінок, які необхідно було розробити і закодувати, досягла 28, не рахуючи повідомлень, спливаючих вікон і мобільної версії сайту. Нам було потрібно більше 600 годин на проектування, обдумування і розробку.

 

Виконані роботи:

Головна сторінка

Перша точка контакту з брендом, вирішальна сторінка для продажів, мала бути мінімалістичною і стильною. Для цього ми взяли кращі практики модних сайтів і популярних платформ електронної комерції і об'єднали їх на одній сторінці. Для кращого враження ми додали слайдер переходу між зображеннями, де кожне зображення тече, як вода, через логотип компанії.
 

 Адаптивний веб-дизайн

Ще однією метою було створити бездоганний user flow для мобільних користувачів, оскільки більше 70% трафіку і доходів надходить з мобільних і планшетних пристроїв. Саме тому мобільна версія була розроблена таким чином, щоб більше бути схожою на додаток, ніж на класичний веб-сайт. Такий підхід допоміг нам знизити показник відмов і підвищити конверсію. Навігація, блоки, картки товарів, сторінки товарів - майже кожен елемент, призначений для користувача інтерфейсу, має свою мобільну версію, повністю адаптовану для зручності користувачів мобільних пристроїв.



Спеціальні функції

Ми хотіли створити сайт, який відмінно працює для своєї головної мети - продажу, але при цьому має свій характер, особистий бренд і особливості. Саме тому ми застосували деякі дизайнерські прийоми, такі як:

  • Тінь заголовка продукту з адаптивним кольором, який відповідає домінуючому кольору продукту. Коли ви наводите курсор на будь-який продукт, з'являється тінь і змушує продукт з'явитися. Колір тіні визначається js-скриптом, який визначає його на основі основного кольору зображення товару.
  • Фон для заголовка, створений на основі іконки логотипу, - легке нагадування про особистий бренд і візуальну ідентичність.
  • Слайдери зображень - новий прийом, коли зображення плавно змінюють один одного через логотип компанії, що знову ж ідеально пов'язує його з брендом.



Результати:

Новий дизайн був втілений у стилі flat style, а елементи айдентики використовувалися у самому інтерфейсі. Ми значно допрацювали кошик, сторінку продукту та сторінку категорії продуктів. Як результат – ріст коефіцієнту транзакцій на 30% і повна відповідність брендбуку компанії та останнім трендам дизайну e-commerce проектів. 

Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения по цене и срокам от лучших веб-студий Украины.
Это бесплатно и займет 2 минуты. В каталоге 1500+ диджитал-агенств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберите и сэкономьте до 30% времени и бюджета!
Создать тендер
Подписка на рассылку
Подпишитесь на рассылку новостей и получите:
5% скидку на все услуги веб студий или 10% на рекламу.
Ключові особливості платформи електронної комерції ZELENA
Компания:
Mavericks Agency
Добавлено:
02-06-2021
Перейти на сайт
74

Компанія:

ZELENA – трендсеттер і лідер на ринку України в галузі преміальних подарунків і ексклюзивних, стильних букетів. ZELENA працює з провідними брендами престижних подарунків та елементів декору, тому одна з найважливіших речей для них – це бути завжди на висоті. Тому за роки співробітництва з Mavericks вони пройшли кілька етапів редизайну у зв’язку з новими віяннями, щоб завжди залишатися в тренді.

 

Завдання:

Це один із найскладніших проектів для нашої команди. Завданням було створення ефективного сайту для стимулювання продажів і підвищення коефіцієнта конверсії, залишаючись при цьому мінімалістичним, стильним і простим у використанні. Загальна кількість сторінок, які необхідно було розробити і закодувати, досягла 28, не рахуючи повідомлень, спливаючих вікон і мобільної версії сайту. Нам було потрібно більше 600 годин на проектування, обдумування і розробку.

 

Виконані роботи:

Головна сторінка

Перша точка контакту з брендом, вирішальна сторінка для продажів, мала бути мінімалістичною і стильною. Для цього ми взяли кращі практики модних сайтів і популярних платформ електронної комерції і об'єднали їх на одній сторінці. Для кращого враження ми додали слайдер переходу між зображеннями, де кожне зображення тече, як вода, через логотип компанії.
 

 Адаптивний веб-дизайн

Ще однією метою було створити бездоганний user flow для мобільних користувачів, оскільки більше 70% трафіку і доходів надходить з мобільних і планшетних пристроїв. Саме тому мобільна версія була розроблена таким чином, щоб більше бути схожою на додаток, ніж на класичний веб-сайт. Такий підхід допоміг нам знизити показник відмов і підвищити конверсію. Навігація, блоки, картки товарів, сторінки товарів - майже кожен елемент, призначений для користувача інтерфейсу, має свою мобільну версію, повністю адаптовану для зручності користувачів мобільних пристроїв.



Спеціальні функції

Ми хотіли створити сайт, який відмінно працює для своєї головної мети - продажу, але при цьому має свій характер, особистий бренд і особливості. Саме тому ми застосували деякі дизайнерські прийоми, такі як:

  • Тінь заголовка продукту з адаптивним кольором, який відповідає домінуючому кольору продукту. Коли ви наводите курсор на будь-який продукт, з'являється тінь і змушує продукт з'явитися. Колір тіні визначається js-скриптом, який визначає його на основі основного кольору зображення товару.
  • Фон для заголовка, створений на основі іконки логотипу, - легке нагадування про особистий бренд і візуальну ідентичність.
  • Слайдери зображень - новий прийом, коли зображення плавно змінюють один одного через логотип компанії, що знову ж ідеально пов'язує його з брендом.



Результати:

Новий дизайн був втілений у стилі flat style, а елементи айдентики використовувалися у самому інтерфейсі. Ми значно допрацювали кошик, сторінку продукту та сторінку категорії продуктів. Як результат – ріст коефіцієнту транзакцій на 30% і повна відповідність брендбуку компанії та останнім трендам дизайну e-commerce проектів. 

Цены на разработку: магазина
Bug