Кейс: розробка фірмового стилю, маркетинг-кит.

84

Клієнт:

Що зроблено:

 

ЗАВДАННЯ:

Створити фірмовий стиль, розробити маркетинг-кит для залучення нових клієнтів і підвищення іміджу компанії.

ПОПЕРЕДНІЙ АНАЛІЗ

Компанія займається виробництвом безалкогольних енергетичних напоїв. Продукція є повністю органічною та натуральною. Нашим завданням було показати унікальність продукції і вигідно виділити бренд серед конкурентів.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: В2С

 

ЕТАП 1 Розробка фірмового стилю.

Рецепт продукту родом з Канади і має давнє коріння індіанських племен. Тому на логотипі ми використовували зображення індіанця, що додає бренду солідність, підкреслює його унікальність і виділяє серед конкурентів.

  

Склад продукту повністю органічний. Щоб це підкреслити в фірмових елементах були використані символи чотирьох стихій: води, вогню, землі і повітря.Чорний та червоний колір підсилюють візуальні образи продукту, відображають міць і силу природи, а також привертають увагу та викликають довіру потенційних клієнтів.

ЕТАП 2. Розробка маркетинг-кита.

Маркетинг-кит знайомить потенційних партнерів і клієнтів з продукцією.Нам важливо було показати, що енергетичні напої не тільки повністю органічні і виготовляються виключно з якісної сировини, але також мають особливий і неповторний смак.

   

 У процесі створення проекту ми прагнули до мінімалістичного і сучасного дизайну з акцентом на зручність сприйняття інформації, який би максимально відповідав духу компанії, передавав її компетентність і професіоналізм.

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПО ПРОЕКТУ

Нам вдалося впоратися з поставленим завданням. Маркетинг-кит розроблений в фірмовому стилі вигідно виділяє бренд серед конкурентів, підкреслює унікальність і передає основну ідею, що органічні продукти - це завжди висока якість, максимальна користь і особливий смак.

Для замовника він став незамінним помічником на виставках, зустрічах і презентаціях. Допомагає йому правильно продемонструвати унікальність і переваги продукції. Є ефективним інструментом для просування та реклами, підвищує імідж бренду і лояльність клієнтів.

 

 

 

Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения по цене и срокам от лучших веб-студий Украины.
Это бесплатно и займет 2 минуты. В каталоге 1500+ диджитал-агенств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберите и сэкономьте до 30% времени и бюджета!
Создать тендер
Подписка на рассылку
Подпишитесь на рассылку новостей и получите:
5% скидку на все услуги веб студий или 10% на рекламу.
Кейс: розробка фірмового стилю, маркетинг-кит.
Компания:
Rubarb Digital
Добавлено:
26-04-2021
Перейти на сайт
84

Клієнт:

Що зроблено:

 

ЗАВДАННЯ:

Створити фірмовий стиль, розробити маркетинг-кит для залучення нових клієнтів і підвищення іміджу компанії.

ПОПЕРЕДНІЙ АНАЛІЗ

Компанія займається виробництвом безалкогольних енергетичних напоїв. Продукція є повністю органічною та натуральною. Нашим завданням було показати унікальність продукції і вигідно виділити бренд серед конкурентів.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ: В2С

 

ЕТАП 1 Розробка фірмового стилю.

Рецепт продукту родом з Канади і має давнє коріння індіанських племен. Тому на логотипі ми використовували зображення індіанця, що додає бренду солідність, підкреслює його унікальність і виділяє серед конкурентів.

  

Склад продукту повністю органічний. Щоб це підкреслити в фірмових елементах були використані символи чотирьох стихій: води, вогню, землі і повітря.Чорний та червоний колір підсилюють візуальні образи продукту, відображають міць і силу природи, а також привертають увагу та викликають довіру потенційних клієнтів.

ЕТАП 2. Розробка маркетинг-кита.

Маркетинг-кит знайомить потенційних партнерів і клієнтів з продукцією.Нам важливо було показати, що енергетичні напої не тільки повністю органічні і виготовляються виключно з якісної сировини, але також мають особливий і неповторний смак.

   

 У процесі створення проекту ми прагнули до мінімалістичного і сучасного дизайну з акцентом на зручність сприйняття інформації, який би максимально відповідав духу компанії, передавав її компетентність і професіоналізм.

 

РЕЗУЛЬТАТИ ПО ПРОЕКТУ

Нам вдалося впоратися з поставленим завданням. Маркетинг-кит розроблений в фірмовому стилі вигідно виділяє бренд серед конкурентів, підкреслює унікальність і передає основну ідею, що органічні продукти - це завжди висока якість, максимальна користь і особливий смак.

Для замовника він став незамінним помічником на виставках, зустрічах і презентаціях. Допомагає йому правильно продемонструвати унікальність і переваги продукції. Є ефективним інструментом для просування та реклами, підвищує імідж бренду і лояльність клієнтів.

 

 

 

Bug