Комплексне просування

122

Складається відчуття, що сучасне українське мистецтво розвивається поза межами нашої уваги. Але вітчизняні митці заслуговують значно більшого, ніж отримують сьогодні.

Онлайн-галерея ART FOR PEOPLE взяла на себе важливу роль - знайомити українців з сучасними художниками, їх роботами, баченням краси і сенсів. Проєкт вже деякий час працює в інтернет-просторі, але тепер наважився вийти за його кордони.

Так, сумісними зусиллями команди ART FOR PEOPLE та ID SMM Agency народилась виставка "Сади семіраміди".

Івент, який мав змогу довести, наскільки різними та унікальними можуть бути сучасні живопис, графіка та художня кераміка.


Ідея провести виставку під концепцією Садів Семіраміди виникла з локації - Національного Ботанічного саду. Роботи в різних техніках і направленнях, кожна з яких, як окреме дерево, зібрані в один сад, в одну виставку.

 

 

ТРОХИ РОМАНТИЧНОЇ ІСТОРІЇ

До сих пір не відомо, чи існували Сади Семіраміди насправді, але якщо вірити міфам, то це був подарунок, який міг би дати фору будь-якому сюжету романтичної мелодрами.

У VI столітті до нашої ери вавилонський цар Навуходоносор II уклав союз з царем Мідії Киаксаром. На честь вдалого союзу Навуходоносор одружився на мідійській принцесі Амітіс. Але дівчина, яка виросла в родючій Мідії, нудьгувала
в пустельному Вавилоні. Тоді цар наказав збудувати для своєї дружини висячі сади, які б скрасили її тугу за батьківщиною. Так і з'явилося друге чудо Світу.

Така романтика та локація надихнули нас створити дерево українського сучасного мистецтва, в якому б листя та квіти переплітались з картинами і керамікою. Ця ілюстрація згодом і стала основою айдентики.
 

ЩО БУЛО ДАЛІ?

Потік ідей, дизайнів, правок. Велика кількість поліграфії. Каталоги, флаєри, афіші

 

Унікальність дерева допомогла також створити афіші для майстер-класів з інтуїтивного малюнку та ліплення.

 

 

ПРОСУВАННЯ

 

Ціль просування доволі зрозуміла - розповісти якомога більшій кількості людей, не байдужих до мистецтва, про виставку та зібрати їх під одним дахом. Була створена сторінка заходу в фейсбуці яку ми просували та збирали на ній однодумців.
 
Цільову аудиторію проєкту ми поділили на декілька сегментів. Люди мистецтва - вони ставали б нашими партнерами, популяризаторами та адвокатами, адже подібних проєктів в Україні дуже мало і коли така аудиторія зіштовхується з подібними до AFP проєктами - трапляється "бу-бух".
Це дуже специфічна та вузька аудиторія, але якщо віднайти їх та знайти з ними спільну мову, то буде той самий "бу-бух".
 
З іншого боку нам потрібно було працювати з аудиторією яка не живе мистецтвом, а для якої art це лише доповнення до інтер'єру квартири, будинку чи офісу. А час проведений на виставці, це шанс зустрітись з друзями та відволіктись від швидкого світу.
 
Інструментами просування були таргетована реклама та інфлюєнс маркетинг.
Як і першу так і другу аудиторію нам допоміг знайти таргетинг. Завдяки налаштованому пікселю на сайті Art For People, ми зібрали базу користувачів, які вже взаємодіяли з нами та частину бюджету виділили на ремаркетинг. Це допомогло нам залучити частину аудиторії, яка вже була знайома з нами.  
 
 
Таргетована реклама дозволяє звужувати аудиторію та знаходити найбільш цільових користувачів.
На початку ми запустили тестові рекламні оголошення. Тестували креативи. плейсменти, налаштування цільової аудиторії, час показу реклами та інші критерії таргетингу. Відібрали найліпші оголошення з найрезультативнішими показниками, що допомогло нам оптимізувати бюджет та отримувати в подальшому більше результату при менших витратах.
 
Інфлюєнсерів підбирали не за кількістю, а за якістю аудиторії. Ми звертались до людей, які навіть не вели власні блоги, не були відомими на чисельну аудиторію, але які мали 1000 - 2000 підписників серед яких були 300-400 наших людей мистецтва. Такими інфлюєнсерами стали керамісти, художники, митці, які проводили майстер-класи. У таких людей найбільш лояльна аудиторія, адже зазвичай це їх колеги, друзі, учні, близькі люди. Така стратегія дозволила нам віднайти те, що ми шукали, людей, які живуть мистецтвом. В яких замість крові тече гуаш.

Завдяки вдалій концепції виставки, чіткій стратегії просування та продуманій комунікації - ми зачепили саме нашу цільову аудиторію, з проєктом Art For People познайомились тисячі однодумців та було зібрано необхідну кількість відвідувачів.
 
Комплексне просування
Компания:
ID SMM agency
Тип:
SMM
Добавлено:
03-11-2020
Перейти на сайт
122

Складається відчуття, що сучасне українське мистецтво розвивається поза межами нашої уваги. Але вітчизняні митці заслуговують значно більшого, ніж отримують сьогодні.

Онлайн-галерея ART FOR PEOPLE взяла на себе важливу роль - знайомити українців з сучасними художниками, їх роботами, баченням краси і сенсів. Проєкт вже деякий час працює в інтернет-просторі, але тепер наважився вийти за його кордони.

Так, сумісними зусиллями команди ART FOR PEOPLE та ID SMM Agency народилась виставка "Сади семіраміди".

Івент, який мав змогу довести, наскільки різними та унікальними можуть бути сучасні живопис, графіка та художня кераміка.


Ідея провести виставку під концепцією Садів Семіраміди виникла з локації - Національного Ботанічного саду. Роботи в різних техніках і направленнях, кожна з яких, як окреме дерево, зібрані в один сад, в одну виставку.

 

 

ТРОХИ РОМАНТИЧНОЇ ІСТОРІЇ

До сих пір не відомо, чи існували Сади Семіраміди насправді, але якщо вірити міфам, то це був подарунок, який міг би дати фору будь-якому сюжету романтичної мелодрами.

У VI столітті до нашої ери вавилонський цар Навуходоносор II уклав союз з царем Мідії Киаксаром. На честь вдалого союзу Навуходоносор одружився на мідійській принцесі Амітіс. Але дівчина, яка виросла в родючій Мідії, нудьгувала
в пустельному Вавилоні. Тоді цар наказав збудувати для своєї дружини висячі сади, які б скрасили її тугу за батьківщиною. Так і з'явилося друге чудо Світу.

Така романтика та локація надихнули нас створити дерево українського сучасного мистецтва, в якому б листя та квіти переплітались з картинами і керамікою. Ця ілюстрація згодом і стала основою айдентики.
 

ЩО БУЛО ДАЛІ?

Потік ідей, дизайнів, правок. Велика кількість поліграфії. Каталоги, флаєри, афіші

 

Унікальність дерева допомогла також створити афіші для майстер-класів з інтуїтивного малюнку та ліплення.

 

 

ПРОСУВАННЯ

 

Ціль просування доволі зрозуміла - розповісти якомога більшій кількості людей, не байдужих до мистецтва, про виставку та зібрати їх під одним дахом. Була створена сторінка заходу в фейсбуці яку ми просували та збирали на ній однодумців.
 
Цільову аудиторію проєкту ми поділили на декілька сегментів. Люди мистецтва - вони ставали б нашими партнерами, популяризаторами та адвокатами, адже подібних проєктів в Україні дуже мало і коли така аудиторія зіштовхується з подібними до AFP проєктами - трапляється "бу-бух".
Це дуже специфічна та вузька аудиторія, але якщо віднайти їх та знайти з ними спільну мову, то буде той самий "бу-бух".
 
З іншого боку нам потрібно було працювати з аудиторією яка не живе мистецтвом, а для якої art це лише доповнення до інтер'єру квартири, будинку чи офісу. А час проведений на виставці, це шанс зустрітись з друзями та відволіктись від швидкого світу.
 
Інструментами просування були таргетована реклама та інфлюєнс маркетинг.
Як і першу так і другу аудиторію нам допоміг знайти таргетинг. Завдяки налаштованому пікселю на сайті Art For People, ми зібрали базу користувачів, які вже взаємодіяли з нами та частину бюджету виділили на ремаркетинг. Це допомогло нам залучити частину аудиторії, яка вже була знайома з нами.  
 
 
Таргетована реклама дозволяє звужувати аудиторію та знаходити найбільш цільових користувачів.
На початку ми запустили тестові рекламні оголошення. Тестували креативи. плейсменти, налаштування цільової аудиторії, час показу реклами та інші критерії таргетингу. Відібрали найліпші оголошення з найрезультативнішими показниками, що допомогло нам оптимізувати бюджет та отримувати в подальшому більше результату при менших витратах.
 
Інфлюєнсерів підбирали не за кількістю, а за якістю аудиторії. Ми звертались до людей, які навіть не вели власні блоги, не були відомими на чисельну аудиторію, але які мали 1000 - 2000 підписників серед яких були 300-400 наших людей мистецтва. Такими інфлюєнсерами стали керамісти, художники, митці, які проводили майстер-класи. У таких людей найбільш лояльна аудиторія, адже зазвичай це їх колеги, друзі, учні, близькі люди. Така стратегія дозволила нам віднайти те, що ми шукали, людей, які живуть мистецтвом. В яких замість крові тече гуаш.

Завдяки вдалій концепції виставки, чіткій стратегії просування та продуманій комунікації - ми зачепили саме нашу цільову аудиторію, з проєктом Art For People познайомились тисячі однодумців та було зібрано необхідну кількість відвідувачів.
 
Цены на SMM: продвижение
Bug