Адвентур

128
Виклик:
Новостворена туристична компанія, про яку ніхто не знає.


«Адвентур» народився з великої ідеї двох друзів, Ярослава та Богдана, які працювали тургідами в туристичних компаніях. Головними викликами для новоствореного «Адвентуру» стали 0 впізнаваність, наявність власних успішних поїздок та відсутність унікального контенту, за допомогою якого можна продавати тури в соцмережах.

Інсайт:
Більшість автобусних турів мають багато «підводних каменів», таких як:
-додаткові оплати, про які дізнаєшся під час туру.
-у тривалість туру враховано більше часу на відпочинок, аніж є насправді.
-низькоякісні готелі.
-нудні екскурсії за шаленими цінами.
-старі автобуси.
-відсутність вільного часу.

Ідея:
«Круті молодіжні тури Європою! (18+).»
Тільки найкрутіші локації, цікаві екскурсії та дружня компанія!

Втілення ідеї в життя:
Богдан та Ярослав як ніхто знають про «підводні камені» туристичних компаній, тому в «Адвентур» усе відкрито та доступно. Усі зацікавлені можуть переглянути більш докладну інформацію про тур на сайті, де вказано час та план відпочинку в країні чи місті, а також є можливість відмовитись від будь-якої екскурсії на користь вільного часу.
На заміну поганим автобусам «Адвентур» їздить на суперзручному автобусі з кондиціонером, TV і розетками, де можна зарядити свій гаджет, та робить зупинки кожних 3 години для перепочинку. Про додаткові витрати вказано на сайті, ще до моменту покупки туру. На заміну низькоякіним готелям «Адвентур» обирає 3-4 зіркові готелі зі зручною траспортною розв'язкою та вкюченими у вартість сніданками.
Жодних нудних екскурсій, тільки круті локали, які не лише знають свої міста на всі 100%, але й допомагають із будь-яким питанням. А в соцмережах ми використали яскравий дизайн, який підкреслює настрій кожного туру та зацікавлює користувачів дізнатись більше про «Адвентур».

Результат за рік (запуску проекту з 0):

Повний SOLD OUT на всі 8 турів.
Кількість підписників Facebook — 2 300
Кількість підписників Instagram — 9 070
Кількість підписників Telegram — 2 261


 

 

 

Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения по цене и срокам от лучших веб-студий Украины.
Это бесплатно и займет 2 минуты. В каталоге 1500+ диджитал-агенств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберите и сэкономьте до 30% времени и бюджета!
Создать тендер
Адвентур
Компания:
WOO Company
Тип:
SMM
Добавлено:
15-10-2020
128
Виклик:
Новостворена туристична компанія, про яку ніхто не знає.


«Адвентур» народився з великої ідеї двох друзів, Ярослава та Богдана, які працювали тургідами в туристичних компаніях. Головними викликами для новоствореного «Адвентуру» стали 0 впізнаваність, наявність власних успішних поїздок та відсутність унікального контенту, за допомогою якого можна продавати тури в соцмережах.

Інсайт:
Більшість автобусних турів мають багато «підводних каменів», таких як:
-додаткові оплати, про які дізнаєшся під час туру.
-у тривалість туру враховано більше часу на відпочинок, аніж є насправді.
-низькоякісні готелі.
-нудні екскурсії за шаленими цінами.
-старі автобуси.
-відсутність вільного часу.

Ідея:
«Круті молодіжні тури Європою! (18+).»
Тільки найкрутіші локації, цікаві екскурсії та дружня компанія!

Втілення ідеї в життя:
Богдан та Ярослав як ніхто знають про «підводні камені» туристичних компаній, тому в «Адвентур» усе відкрито та доступно. Усі зацікавлені можуть переглянути більш докладну інформацію про тур на сайті, де вказано час та план відпочинку в країні чи місті, а також є можливість відмовитись від будь-якої екскурсії на користь вільного часу.
На заміну поганим автобусам «Адвентур» їздить на суперзручному автобусі з кондиціонером, TV і розетками, де можна зарядити свій гаджет, та робить зупинки кожних 3 години для перепочинку. Про додаткові витрати вказано на сайті, ще до моменту покупки туру. На заміну низькоякіним готелям «Адвентур» обирає 3-4 зіркові готелі зі зручною траспортною розв'язкою та вкюченими у вартість сніданками.
Жодних нудних екскурсій, тільки круті локали, які не лише знають свої міста на всі 100%, але й допомагають із будь-яким питанням. А в соцмережах ми використали яскравий дизайн, який підкреслює настрій кожного туру та зацікавлює користувачів дізнатись більше про «Адвентур».

Результат за рік (запуску проекту з 0):

Повний SOLD OUT на всі 8 турів.
Кількість підписників Facebook — 2 300
Кількість підписників Instagram — 9 070
Кількість підписників Telegram — 2 261


 

 

 

Цены на SMM: продвижение
Bug