BUKOVEL

116

Facebook та Instagram
Ми ввели нові методи залучення підписників шляхом регулярних одноденних конкурсів, започаткували ведення прямих трансляцій та шалено збільшили активність сторінки!
Серед підписників були проведені конкурси «Шамани» (понад 500 учасників), «Снігомани» (понад 100 учасників), конкурс грибників (понад 450 учасників) та фотоконкурс «Карпати золоті».
А в одноденних конкурсах за останній рік сумарно взяли участь близько мільйона людей. Так, охоплення сторінки сягнуло 36 мільйонів людей лише за зимовий період.

 

Youtube
Розробили для ютуб-каналу серію влогів.
Оформили візуальною айдентикою.
Комунікуємо та проводимо розіграші
 

Креативні проєкти:
Взимку запустили комунікаційну платформу «Саме цієї зими!».Це гасло запропонувала Інна Боровець, переможниця конкурсу
«Креативність — конкурентна перевага української молоді».

Telegram
Для користувачів месенджерів був створений спеціальний телеграм-канал.
Зараз там вже близько чотирьох тисяч підписників!
Для них робимо інформативні тексти, круту візуалізацію та цікаві голосування.
А буковельський стікер-пак встановили собі 423 користувачі, щоб ділитися фірмовими наклейками в щоденних листуваннях.
Ми увійшли в ритм життя курорту й мислимо посезонно.


 

 

Больше не нужно искать и обзванивать диджитал-агентства!
Создайте тендер и получите предложения по цене и срокам от лучших веб-студий Украины.
Это бесплатно и займет 2 минуты. В каталоге 1500+ диджитал-агенств, готовых помочь в реализации ваших задач. Выберите и сэкономьте до 30% времени и бюджета!
Создать тендер
BUKOVEL
Компания:
WOO Company
Тип:
SMM
Добавлено:
14-10-2020
116

Facebook та Instagram
Ми ввели нові методи залучення підписників шляхом регулярних одноденних конкурсів, започаткували ведення прямих трансляцій та шалено збільшили активність сторінки!
Серед підписників були проведені конкурси «Шамани» (понад 500 учасників), «Снігомани» (понад 100 учасників), конкурс грибників (понад 450 учасників) та фотоконкурс «Карпати золоті».
А в одноденних конкурсах за останній рік сумарно взяли участь близько мільйона людей. Так, охоплення сторінки сягнуло 36 мільйонів людей лише за зимовий період.

 

Youtube
Розробили для ютуб-каналу серію влогів.
Оформили візуальною айдентикою.
Комунікуємо та проводимо розіграші
 

Креативні проєкти:
Взимку запустили комунікаційну платформу «Саме цієї зими!».Це гасло запропонувала Інна Боровець, переможниця конкурсу
«Креативність — конкурентна перевага української молоді».

Telegram
Для користувачів месенджерів був створений спеціальний телеграм-канал.
Зараз там вже близько чотирьох тисяч підписників!
Для них робимо інформативні тексти, круту візуалізацію та цікаві голосування.
А буковельський стікер-пак встановили собі 423 користувачі, щоб ділитися фірмовими наклейками в щоденних листуваннях.
Ми увійшли в ритм життя курорту й мислимо посезонно.


 

 

Цены на SMM: продвижение
Bug