Розробка інтернет-магазину для бренду MINEM

371

ПРО ПРОЕКТ:

MINEM DESIGNS - це новий україньский бренд ексклюзивного жіночого одягу у преміум сегменті. Компанія розрочала свою роботу у 2019 році зі створення нової колекції Весна-Літо 2020 та розробки фірмового стилю і веб-сайту.

Тематика: fashion, мода, одяг.

ЗАВДАННЯ

  1. Розробити логотип та фірмовий стиль бренду;
  2. Розробити унікальний, юзер-френдлі дизайн веб-сайту;
  3. Розробити інтернет-магазин із системою керування вмістом;
  4. Оптимізувати веб-сайт для просування у пошукових системах.

Логотип:

Логотип складається лише зі шрифтової частини, що робить його мінімалістичним та водночас впізнаваним. Бренд робить ставку на базові речі з елементами авангарду, тому такий логотип є доречним та передає позиціонування бренду на ринку.

Веб-сайт:

Дизайн сайту також є мінімалістичним. Акцентами є самі моделі одягу,  а не елементи веб-дизайну. 

Просування проекту:

SEO (Internal SEO): На початковому етапі ми розробили  майбутню структуру сайту. Спеціалісти склали семантичне ядро, надали технічне завдання копірайтерам. Також ми узгодили додаткові ключові запити із замовником, що були включені до СЯ сайту.

SEO Local: Ми розмістили інформацію про компанію у Google Maps (реалізований SEO Local). Регулярно додаємо пости-новини від компанії в Google My Business. Проводиться робота над відгуками клієнтів (відповіді, внутрішні повідомлення)

PPC: Налаштована рекламна кампанія в Google Ads (Adwords), створені різні типи оголошень (під кластеризовані ключові запити трьома мовами).

SMM: Створено сторінки компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter, Google+, Linkedin, Youtube). Після реалізована контент-плану заплановані релевантні пости в соц.сетях

SEO (External SEO): Реалізоване розширення зовнішнього профілю сайту (нарощування зовнішніх посилань на сайт, перевірених на Траст і Спам)

Розробка інтернет-магазину для бренду MINEM
Компания:
Cedrus IT House
Добавлено:
21-04-2020
Перейти на сайт
371

ПРО ПРОЕКТ:

MINEM DESIGNS - це новий україньский бренд ексклюзивного жіночого одягу у преміум сегменті. Компанія розрочала свою роботу у 2019 році зі створення нової колекції Весна-Літо 2020 та розробки фірмового стилю і веб-сайту.

Тематика: fashion, мода, одяг.

ЗАВДАННЯ

  1. Розробити логотип та фірмовий стиль бренду;
  2. Розробити унікальний, юзер-френдлі дизайн веб-сайту;
  3. Розробити інтернет-магазин із системою керування вмістом;
  4. Оптимізувати веб-сайт для просування у пошукових системах.

Логотип:

Логотип складається лише зі шрифтової частини, що робить його мінімалістичним та водночас впізнаваним. Бренд робить ставку на базові речі з елементами авангарду, тому такий логотип є доречним та передає позиціонування бренду на ринку.

Веб-сайт:

Дизайн сайту також є мінімалістичним. Акцентами є самі моделі одягу,  а не елементи веб-дизайну. 

Просування проекту:

SEO (Internal SEO): На початковому етапі ми розробили  майбутню структуру сайту. Спеціалісти склали семантичне ядро, надали технічне завдання копірайтерам. Також ми узгодили додаткові ключові запити із замовником, що були включені до СЯ сайту.

SEO Local: Ми розмістили інформацію про компанію у Google Maps (реалізований SEO Local). Регулярно додаємо пости-новини від компанії в Google My Business. Проводиться робота над відгуками клієнтів (відповіді, внутрішні повідомлення)

PPC: Налаштована рекламна кампанія в Google Ads (Adwords), створені різні типи оголошень (під кластеризовані ключові запити трьома мовами).

SMM: Створено сторінки компанії в соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter, Google+, Linkedin, Youtube). Після реалізована контент-плану заплановані релевантні пости в соц.сетях

SEO (External SEO): Реалізоване розширення зовнішнього профілю сайту (нарощування зовнішніх посилань на сайт, перевірених на Траст і Спам)

Цены на сайты: разработка
Bug